24 nov 2023

Patrick Hovings

Patrick Hoving is kleinkunstenaar, singer-songwriter, verteller en comedian, met een progressief hart, een talig hoofd en een gezonde dosis muzikaliteit. Zijn liedjes, conferences en verhalen zijn geestig en gevoelig, zitten kundig in elkaar en weten mensen te raken. Patrick staat erom bekend dat hij grote thema’s klein kan maken, en vooral ook andersom. Patrick speelt in Theatercafé Muze “Geen avond hetzelfde”. Het publiek stelt op speelse wijze, uit het menu van onderwerpen en steekwoorden, de voorstelling zelf samen. Elke voorstelling is daardoor anders. Kom en doe mee! Ga naar hovelaar.nl voor een kleine greep uit het repertoire.

Joran Welling

Jorans voordeur zit op slot. Binnen dwaalt hij door een vaag melancholisch gevoel en zijn honderd overpeinzingen. Het liefste gaat hij niet naar buiten, want mensen zijn eng en de wereld overweldigend. Toch gaat zijn voordeur soms weer open. Met zijn gitaar en zijn gedachtenkronkels stapt hij het podium en bevrijdt zichzelf en het publiek met zijn grappen. Zo doet hij een ultieme poging om zijn binnenwereld met ons te delen. Het is een merkwaardige poging, maar het is er een. Joran studeerde in 2018 af aan de cabaretopleiding ‘De Koningstheateracademie’ in Den Bosch. Sindsdien is hij met zijn scherpe optredens een graag geziene gast bij verschillende cabaretpodia.

Maaike Dirkje Hop

Maaike Dirkje Hop is ontzettend blij met deze tijd. Ze kan namelijk niks praktisch en ze kan weinig aan, maar tegenwoordig kom je daar goed mee weg. Maaike is hevig geïntrigeerd door powervrouwen die in hun kracht staan en influencers met botox die anderen ervan proberen te overtuigen dat je 10K per maand kunt verdienen zolang je maar in jezelf gelooft. En door iedereen die zichzelf moreel superieur voelt door de aanschaf van een warmtepomp.
Maaike begon in 2021 met cabaret en in 2022 won ze de publieksprijs van het Cabaretfestival Griffioen-De Stoep.

Veel plezier!