lien en dylan

22 sep 2023

Kom naar een altijd verrassende Comedy/Kleinkunst avond en geniet van 2 verschillende acts!

• LIEF ZONDER REDEN speciaal
  • Speciaal voor Theatercafé Muze maakten Lien Cornelissen samen met Dylan Siemerink een heerlijke versie van haar avondvullende voorstelling ‘Lief zonder reden’.
    Hierin zie je LIEN op haar eerlijkst. Ze heeft er tenslotte lang genoeg omheen gedraaid. Ongemak, schaamte en genot sijpelen door de kwetsbaarheid van haar luchtige bestaan. Ze brengt gevoelige en kleinkunstige liedjes, afgetopt met bevrijdende ontboezemingen… Goudeerlijke kleinkunst die je in andermans huid laat kruipen. Een dat is een hele geruststelling!

• Dylan Berkeveld
  • In deze voorstelling worstelt Dylan met overbewustzijn. Hij laat zien hoe dit impact heeft op zijn leven.
    Op vliegvakantie? -> CO2 uitstoot. Sigaretje? -> Longkanker. Thuisbezorgd? -> Uitbuiting van de bezorgers en ga zo maar door. In de voorstelling geeft hij weer wat voor impact dat op zijn leven heeft, welke positieve kant daar aan zit en of er misschien medeplichtigen in het publiek zitten. Een komische voorstelling die helemaal past in deze tijd.