01 mrt 2024

Deze keer:

Ilse Bakker
Ilse Bakker (1999) woonachtig in Arnhem, maar geboren in een klein dorpje genaamd Barneveld. Ilse is afgestudeerd Musical Artiest en eigenlijk ziet ze de wereld ook echt als een volledige show. De mensheid inspireert haar om theater, cabaret en muziek te maken. ‘Theater is voor mij vrijheid van meningsuiting’ Iets wat van kleins af aan al in haar zit. Ze neemt je mee in haar wereld vol vragen over de wereld, antwoorden die soms moeilijk zijn of waar ze geen genoegen mee neemt! Ze observeert, reageert vanuit haarzelf en schrijft. Met haar werk probeert ze publiek te inspireren en verder te laten kijken dan alleen wat ze willen zien. Elke dag is een dag om iets neer te zetten. Dus duik mee in haar wereld vol humor en muziek.

Twee violen en een Bart
Twee Violen en een Bart nemen je graag mee op een avontuurlijke zoektocht naar de zin van het bestaan. Echter, raken ze zelf steeds de weg kwijt en de routeplanner zit nog in de was… Daarom richten zij hun onderzoek nu op plaatselijke perikelen die aan de onderkant van hun schoenen zijn blijven kleven, zoals roltrapfrustraties, regenlaarsjes (mt.30) en stuntelige konijnen. Het muzikale trio gaat al deze fenomenen te lijf met het betere snaar- en strijkwerk in combinatie met een stevig staaltje taalviscositeit dus zet je maar schrap!

Thom Gerrits
In de voorstelling ‘Hij die het weet’ tackelt Thom de grote vraag: waarom is hij nou gelukkiger dan de rest? Met meeslepende verhalen, liedjes en rapnummers neemt hij je mee op reis in een voorstelling vol wendingen. De oplettende kijker ontdekt misschien wel het geheim voor een leven vol controle en geluk en de onoplettende kijker wordt misschien wel het gelukkigst!

Thom speelt overal en nergens met zijn solovoorstelling, organiseert cabaretavonden en maakte in het verleden furore met zijn cabaretgroep Simpleton. Hij bereikte tevens de halve finale van het Amsterdams Kleinkunst Festival in 2022.