Comedy kleinkunst avond

Deze keer:

Noortje van Steenis

Meeuw Roovers
Meeuw Roovers (1991) is comedian, theatermaker en improvisatie-acteur. Hij studeerde af aan de Koningstheateracademie in ’s-Hertogenbosch en won het Griffioen/Zuidplein Cabaret Festival met zijn sketch-duo Roovers & van Leeuwen. Nu staat hij als stand-upcomedian op het podium en ook als MC is Roovers een graag geziene gast tijdens line-up shows en theaters door het hele land. Een kwetsbare comedian met een absurde blik en een neurotisch hoofd. Maar altijd even geestig

Ilse Bakker
Ilse Bakker (1999) woonachtig in Arnhem, maar geboren in een klein dorpje genaamd Barneveld. Ilse is afgestudeerd Musical Artiest en eigenlijk ziet ze de wereld ook echt als een volledige show.
De mensheid inspireert haar om theater, cabaret en muziek te maken.
‘Theater is voor mij vrijheid van meningsuiting’
Iets wat van kleins af aan al in haar zit.
Ze neemt je mee in haar wereld vol vragen over de wereld, antwoorden die soms moeilijk zijn of waar ze geen genoegen mee neemt! Ze observeert, reageert vanuit haarzelf en schrijft.
Met haar werk probeert ze publiek te inspireren en verder te laten kijken dan alleen wat ze willen zien.
Elke dag is een dag om iets neer te zetten.Dus duik mee in haar wereld vol humor en muziek.