Comedy Kleinkunst Avond

03 nov 2023

Patrick Hoving is kleinkunstenaar, singer-songwriter, verteller en comedian, met een progressief hart, een talig hoofd en een gezonde dosis muzikaliteit. Zijn liedjes, conferences en verhalen zijn geestig en gevoelig, zitten kundig in elkaar en weten mensen te raken. Patrick staat erom bekend dat hij grote thema’s klein kan maken, en vooral ook andersom. Patrick speelt in Theatercafé Muze “Geen avond hetzelfde”. Het publiek stelt op speelse wijze, uit het menu van onderwerpen en steekwoorden, de voorstelling zelf samen. Elke voorstelling is daardoor anders. Kom en doe mee! Ga naar hovelaar.nl voor een kleine greep uit het repertoire.

Devin Hillenius (26) is een aanstormend cabarettalent. In zijn comedy bekijkt het dagelijkse leven nét even op een andere manier. Zijn kritische blik leidt vaak tot nieuwe inzichten én hilariteit. In zijn voorstelling “Komt Goed” vraagt hij zich af hoe hij aan alle verwachtingen kan voldoen.

Hermes Ahmadi besloot vier jaar geleden aan de slag te gaan als cabaretier en stond al snel in de finale van enkele kleine festivals. Ondertussen heeft hij overal in het land opgetreden en een eigen stijl ontwikkeld, waarin hij persoonlijke verhalen combineert met absurde ideeën. Van rijgedrag tot broodje kroket, van klimaatverandering tot het einde van de wereld, geen onderwerp onbespreekbaar en geen taboe onbreekbaar.
Dit seizoen is Hermes aan het try-outen voor zijn eerste avondvullende voorstelling: U Bevindt Zich Hier, dat op 1 september 2023 in première gaat!

Tip: Geniet van een heerlijk diner van kleine gerechtjes op planken vooraf!