12 mei 2023

Kom naar Comedy/Kleinkunst avond en geniet van 2 verschillende acts:

1. Jan van Houwelingen

Jan van Houwelingen (winnaar Albert Heijn kleurwedstrijd 2003) bestijgt nu al een aantal jaar het podium met scherpe anekdotes, gênante woordgrappen en flauwe observaties. In zijn voorstelling “Op Sokken” loopt Jan, anekdotisch en vol zelfspot, langs de sokkels van zijn idolen op zoek naar de held in zichzelf. Hij treedt op door heel het land, zolang de treinen rijden.
  2. Remco Willems
    Remko Willems weet het zeker: Elvis Presley en hij zijn één. Geen dubbelganger, geen reïncarnatie, nee, exact dezelfde persoon…op hun uiterlijk na dan. En dat gaat hij Hilversum bewijzen.

Als Twee Druppels Water is een absurdistisch muzikale theatervoorstelling vol keiharde feiten, cijfers, grafieken, verhalen, Rock & Roll en hier en daar misschien een klein leugentje om bestwil.

TIP: Kom vooraf heerlijk dineren!