Kindertheater – Rotkopje

20 apr 2024

Stap binnen in een sprookjeswereld vol verrassingen met de kindertheatershow ‘Rotkopje’! Vergeet alles wat je dacht te weten over Roodkapje, want dit verhaal draait alles om. Wat als Rotkopje eigenlijk niet zo lief is als ze lijkt en de wolf juist een hart van goud heeft? Ga samen met je kinderen op een avontuurlijke reis waarin alles net even anders is dan je gewend bent. Speciaal ontworpen voor kinderen tussen 3 en 8 jaar oud.

Maar ‘Rotkopje’ is niet alleen voor de kleintjes! Ook ouders, verzorgers en opa’s en oma’s kunnen genieten van dit leuke verhaal. Het is de perfecte gelegenheid om samen met de kinderen kennis te maken met cultuur op een toegankelijke en kindvriendelijke manier.

Tip van ons, blijf na de show lekker hangen voor een heerlijke (kids proof) lunch!

Boek nu je tickets 10:30

Boek nu je tickets 11:30