kindertheater Poppenshow

Poppentheater voor kinderen – 11:30 uur

30 dec 2023

De poppenshow, speciaal ontworpen voor kinderen van 3 tot 8 jaar, laat je meenemen op een betoverende reis. Terwijl kleurrijke poppen op onverwachte manieren de mooie verhalen tot leven brengen.

Dit kindertheater is niet alleen een feest voor de verbeelding van de kleintjes, maar zorgt ook voor een lach op het gezicht van ouders. Ontdek samen de magie van onze voorstellingen. Deze keer:

DE KWIJTRAAKDRAAK
De tovenaar verlangt ernaar zijn betoverende verhaal met de kinderen te delen, maar tot zijn ontsteltenis ontdekt hij dat zijn kist met magische voorwerpen leeg is. Oh nee, de kwijtraakdraak is langsgeweest en heeft zijn sporen achtergelaten. Willen jullie samen met de tovenaar de draak opsporen en de zoekgeraakte magische spullen terugvinden?