Poppentheater voor kinderen: Roos en de Wolf

15 jun 2024

Stap binnen in de magische wereld van “Roos en de Wolf”, een hartverwarmende kindertheater voorstelling. Volg Roos op haar avontuur nadat ze een betoverde bloem plukt en gevangen raakt in het mysterieuze kasteel van de Wolf. Alleen door iets goeds te doen voor de wereld kan ze zichzelf bevrijden en ontdekken wat echte moed en vriendelijkheid betekenen.

Deze voorstelling is speciaal gemaakt voor kinderen van 3 tot 8 jaar en zit boordevol spannende momenten, kleurrijke figuren en meeslepende avonturen. Het verhaal van Roos en haar vriendschap met de Wolf leert waardevolle lessen over goedheid, verantwoordelijkheid en de kracht van positieve daden.

Mis deze kans niet om samen met de kinderen een magische middag te beleven!

Tip: geniet na de show van een heerlijke (kinder) lunch in ons restaurant!

Mis deze kans niet om samen met de kinderen een magische middag te beleven!

Tip: geniet na de show van een heerlijke (kinder) lunch in ons restaurant!